Julklappar

Julia Persson / 15 December, 2013 - 11:57 / Allmänt

Usch, måste ta tag i julklappshandeln idag :/ 
Tycker det är jätteroligt egentligen men har så otroligt svårt att bestämma mig för vad jag ska fixa...
Har några kompisar och släkt jag måste köpa till nu, och det är fan inte lätt alltså. Men aja, inte ska man väl klaga på det. Det finns ju värre saker att klaga på.. 
 
Så jag ska strax fixa iordning mig, ta itu med mitt galna hår och åla min naglar. Sen är jag fit for fight och kan möta Malmös julklappstress på bästa sätt! 
Haha, intalar mig iallafall det ;)
 
 
 
Postat av: Kajsa

Fin du är :)

Svar: tack!
Julia Persson

2013-12-16 @ 22:35:45
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: