Lucia

Julia Persson / 13 December, 2013 - 10:32 / Allmänt

Yäj, Lucia idag 😀 
Fast är man hemma och mår skit så spelar det tyvärr inte så stor roll..sitter i ett varmt bad nu (bara för att jag kan) och ska strax dra på mig ridkläder och bege mig ut mot stallet i regnet. Ninja ska skrittas ut en lång runda. Tror fet kan vara bra för mig att bara skritta, utan krav och annat. Det gör nog både gott för hjärnan och magen. 
Mamma och pappa åker till Götet senare i dag så jag ska hem till mormor och hänga med min bästa (och enda) kusin som kom hem från Skottland i onsdags! Vi träffas inte så ofta så det ät alltid kul när hon är hemma! 

Men nej, nu ska jag hoppa ur badet och göra mig i ordning, ha en bra lucia! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: