Alla <3 dag

Julia Persson / 14 Februari, 2013 - 20:03 / Allmänt

Jahopp, då var det torsdag..Eller Alla <3 dag om ni så vill det.
Min dag har vart allmänt tråkig, en jäkla massa pluggande nu eftersom vi har 2 prov imon. No o Fysik köttar jag igenom. Tack o lov att det är lov nästa vecka asså. Sjukt behövligt. Har inte haft sovmorgon på hur länge som helst.
Nä men nu ska jag sluta böla, och vara glad att jeg lever eller nåt. Vilket min piercing påminner mig om 24/7. 
Så medans ni alla goa människor sitter och myser med er flick/pojvän så sitter jag hemma och har näsan i böckerna. Jag vill verkligen få bra på dessa proven då jag vet att det länar sig. Fick bra på svenskan och Son tidigare i veckan så varför inte fortsätta på samma spår? Lyckas i livet, det ska jag! 
Fast först, chilla!
 
 
Denhär låten har gått på repeat hela kvällen idag. Gammal, so what? När jag här den så lixom , känns det i hela kroppen. Kan typ relatera till den eller nåt. <3
 
Postat av: ida

åh låten är så fin!!

Svar: Ja, verkligen!!
Julia Persson

2013-02-14 @ 20:38:19
URL: http://idaforsberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: