FÖRBANNAD!

Julia Persson / 23 Februari, 2013 - 19:12 / Allmänt

Varför kan jag aldrig komma ihåg allt jag tänkte när jag gick banan när jag är på tävlingar?! Jag tänker att jag ska göra ditten & datten men när jag väl kommer in och ska hoppa så har jag glömt hälften. Jag kommer ju oftast (förutom idag) ihåg att hoppa alla hinder och vägarna och så. Men idag var jag så jäkla korkad! När jag skulle hoppa omhoppningen så skulle jag hoppa färsta hindert, så tar jag en översvår sväng, när jag sitter på en häst som aldrig hoppat omhoppning innan och är 6år gammal. Jag hade då när jag gått banan bestämt att jag skulle rida mellan de 2 andra hinderna en bit längre bort. Hade jag inte ridit den cp-svängen så skulle jag haft en skitbra runda! 
Och 95n då....Hela rundan, SKITBRA! Hon hoppa sjukt bra på alla hinder och var fokuserad. Men nä då hoppar jag 1-7 och tror att jag är färdig...Så jag skulle precis bryta av till trav innan min hjärna vaknar och jag gör en volt tillbaka till sista. Det var verkligen precis framför ögonen på mig. Så jäkla förbannad på mig själv! 
Men Ninja visar verkligen att hon kan (och vill) jättebra :) Min duktiga ungponny!
 
Funderar på att lägga ut filmerna, men är inte säker..?
 
 
Okej, yolo, jag lägger ut dem med en gång!
Postat av: Maria

Hon är 6 år! ;)

Jag red fel väg när jag var påväg att vinna KM med Sally ett år, så det är bättre att göra det nu istället för sen!! Lovar att du kommer att tänka extra mycket på sista hindret nästa gång! ;)

2013-02-23 @ 20:25:27
URL: http://www.dagolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: