Full rulle

Julia Persson / 01 Februari, 2013 - 21:36 / Allmänt

Har, och kommer ha fullt upp heeeela helgen så bloggningen kommer tyvärr inte kunna prioriteras. Men ska försöka slänga in lite inlägg så ni ser att jag lever och få höra det senaste. 
 
Men idag så beiktigades ju Ninja på Löberöds Hästklinik och det gick bra! hon gick igenom utan problem, både röntgen och böjprov gick utan problem. Hon var superduktig och lugn hela tiden och vi kunde göra alltihopa utan de minsta problem alls. Så nu är det fritt fram för oss att köpa henne - vilket vi kommer göra nör vi fixat kontrakten. Imorgon är det iallafall tävling i Flyinge, 90, 95 hoppar jag i Avd.b. 
Är lite nervös då det är vår första riktiga start tillsammans. Man vet att alla kollar, man har ögonen på sig. Nyfikna och dömande. Hoppas att folk kan ha överseénde med att jag endast haft henne knappt en månad. tack på förhand typ....Men Nässlan ska också tävla med Emilia, så det missar jag ju såklart inte. Spännande! Jag kommer nog vara lika nervös fär deras skull som min egen..hehhe. 
Sedan på kvällen blire partaj med lite gött häng @ my place. Tidigt upp dagen efter, för då är det dags för provridning. En liten tjej kommer och provrider min lilla Nässla, så det håller vi också tummarna för. Verkar vara en urgullig familj!. Efter det är det dags att se Johan Glans i Lund... Och justdet....på Lördag ska vi klämma in lite sadelprovning också.......och plugg. Prov på Tisdag i Geografi..
Usch. Men får väl trycka in det i schemat lite emellanåt. Och sen har jag ju min hästlediga dag på Måndag, så då blir det 100 % pluggning. 
 
Så ja, denna helgen blir ju inte lugn och tråkig, men det är inte fel det heller! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: