Morning!

Julia Persson / 24 Februari, 2013 - 11:21 / Allmänt

Önskar verkligen att solen kunde kika fram lite, så man blir lite pigg o glad, men nej. Ingen sol, bara mulet och blåst. Jag undrar verkligen vad jag egentligen gör i detta skitlandet ibland. Jag blir 200 ggr gladare och roligare om solen är framme lite. Att vädret kan påverka så alltså...
Jaha, så nu är detta lovet över då...har varit RIKTIGT tråkigt, och det enda jag gjort är typ att träna och vara på stallet.
Idag blir det väl en lila astråkig dag framför PLL eller nåt. Just nu kollar jag på längdskidor, och jag vet inte varför men jag tycker det är mysigt att kolla på. Jag kollar ju dock hellre på hoppning eller nåt, men är det ingen denna helgen så är det inte.


Söndag gå o dö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: