Pretty Little Liars

Julia Persson / 11 Februari, 2013 - 19:25 / Allmänt

Efter en grym träning för världens bästa tränare Sofia, så glömmer jag allt vad häst heter och gosar ner mig framför datorn och kollar på ett eller två avsnitt av Pretty Little Liars.
Har fastnat helt för den serien, har sett alla avsnitt nu, tills det kommer ut nytt på osdag, så jag började om hahha. Är på avsnitt 4 säsong 1, nu tror jag.
Älskar verkligen det!  Är dessutom själv hemma så vi får se hur det går efter de läskigaste avsnitten, hehe. Paranoid som jag är.
 
 
Postat av: miamikillen

fin :* <3

2013-02-11 @ 20:21:45
Postat av: Sungam

'' miamikillen, miamikillen.. '' Bitch please.

She is mine <3333

2013-02-12 @ 13:31:02
URL: http://sungam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: