Söndag

Julia Persson / 03 Februari, 2013 - 13:48 / Allmänt

fullt ös medvetslös kör vi hör då...Hoppade bara en klass igår eftersom det var extremt lång väntan mellan Lc och +5 å jag strök mig. Men vi hoppade Lcn felfritt med en grymt bra känsla! Hon var lugn och fin i huvet och väntade lite på mig.
Efter det så åkte vi och provade massa sadlar och sånt hos Sofia. Vi fick med oss en hem som vi ska prova några dagar. Superfin är den!
 
Partipartibus efter det........
 
Sen nu i förmiddags hade vi en köpare på Nässlan som var och provred...hoppas det blir bra! Men känslan fanns där, och de verkade intresserade. Mer skriver jag om det sen ifall det blir något..

Idag så ska Ninja skrittas ut då det blev mycket ridning igår, båda på tävlingen och hos Sofia..Så en liten vilodag skadar nog inte. Dessutpm bara mysigt att få komma ut och rida runt lite. Måste ju rida i den nya sadeln också såklart ;)

ikväll blir det Johan Glans också......full rulle.
Förresten, Hej :)
 
Postat av: Jooohannes

tjena snygggiiing, jag kollar på dig just nu. <3

2013-02-04 @ 10:30:40
Postat av: Magnus

träffas ikväll?

2013-02-04 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: