Utslagen

Julia Persson / 26 Februari, 2013 - 23:18 / Allmänt

Shit vilken dag! Har varit sjukt spänd över intervjun om scolarshipet till Irland hela dagen idag typ, och jag vet inte riktigt om det gick bra eller dåligt. Det skulle va sjukt roligt att få åka dit! Men det är ett par andra som vill detta lika mycket som jag ju...vi kan bara hoppas på det bästa!
Jag stack iallafall till Ninja direkt efter intervjun och hon var superfin! Lugn och samlad i galoppen även fast det var 4 andra storhästar i vårt lilla ridhus också... Hon är duktig min fina ungponny! Fick dessutom reda på mitt engelskaprov-resultat och det var superbra! Bäst i klassen hehhehe, älskar engelska. 95% och ett A. Kachiiiiiing!

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: