Veckan

Julia Persson / 07 Februari, 2013 - 09:20 / Allmänt

Nu i veckan kommer jag lägga mycket tid på skolarbetet och plugg, eftersom vi har en mängd prov att skörda igenom. Men det är väl lika bra.
Så istället för att sitta och uggla framför fb så har jag faktiskt något att sysselsätta mig med.
Har engelskaprov nästa vecka, fysik prov nästa vecka, och svenskaprov och so prov imorgon. Sen ska vi pressa in lite spanskaglosor och matten, som jag ligger lite efter i eftersom jag var sjuk hela förra veckan. Och såklart ska Ninjan tas om hand, och alla papper och sånt på Nässlan ska skrivas. Så på Söndag är jag endast ägare till en ponny. Ska bli spännande att se hur det går med en ny ryttare...Hon har trots allt varit under vårt tak i 3,5 år...<3 
Så lilla Nässlan ska ut på nya äventyr hos en väldigt trevlig och snäll familj som kommer ta hand om henne på bästa sätt, det är jag säker på. 
 
Hoppas verkligen att de får lika många roliga år som jag och Nässlan haft, älskade ponny <3
Postat av: Magnus

Jag ska våldta din häst<3

2013-02-07 @ 14:11:24
URL: http://sungam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: