vilken fin rubrik

Julia Persson / 10 Februari, 2013 - 22:35 / Allmänt

Shit? vad hände med uppdateringen här? Ja, det ser ju rätt dött ut, så det får vi väl ta att ändra på. Har somsagt haft fullt upp hela helgen med en massa ponnystuff. Åkte i eftermiddags och lämnade iväg en viss ponny till världesn goaste familj i Hofterup.
Dom har en supermysig gård, med stoora boxar och jättehagar. Äntligen får min sessa springta hur mycket som helst utan att ett staket dyker upp efter 2 meter typ.
Kommer bli riktigt bra tror jag.
Samtidigt som man är ledsen så känns det också lite skönt.. (Får man säga så utan att få massa rutten frukt kastat i ansiktet, hahaha?) Men jag har velat detta länge, att gå upp på större ponny där jag känner mig mer hemma. Jag och Nässlan har haft 3 fantastiskt lärorika år tillsammans, men jag kände att det var time 2 step up. Få komma ut med en ny kompis och utbilda hennei de större klasserna så småningom. Dressyr ska vi också trimma satan. För nu står jag här med en ungponny med all kapacitet i världen. Nu är det death serious. inget hejsanhoppsan, idag skiter vi i att rida för jag tycker det är roligare att sitta framför fb hela dan...höhöhöhh. 
Nä men jag vill verkligen satsa, och förhoppningsvis lönar det sig. Bra tränare, sund inställning, och varierad träning. Det kommer bli prerfa! 
Snart kommer det dessutom världens mest efterlängtade lov som kommer göra både mig och ponnyn gott. Fullt fokus på de viktiga sakerna, och inte stressa runt 24/7. 
 
meeeeeen först är det en del kvar, imorgon äre svenskaprov, Fredag Engelska och Fysik. Sen är det PARTYTIME! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: