Friday next

Julia Persson / 10 Januari, 2013 - 18:45 / Allmänt

Skola idag så...likadant som vanligt I guess. Stack ut till stallet tidigt för att jag hade sjuuukt mycket att göra ..alla töcken skulle fixas, sadel och träns putsas, mysas med hästen skulle det också göras, och mocka. Nässlan åker ju imorgoneftermiddag så jag ville vara klar med allt. Innan jag går och lägger mig ikväll ska jag också oacka lite kläder till Borås-trippen. Ska bli spännande, dock är det synd att provridiningar alltid går åt helvete. Ny pinny, ny sadel nytt ställe och assa folk som tittar på en. Jag får alltid en satans prestationsångest och spänner mig för mycket och försöker ändrå massa i min ridning. Jag tänker på waaaaay to much grejs samtidigt som höste inte fattar ett dugg om vad jag håller på med. Nu har jag ridit samma häst i över 3 år, och då käns det superkonstigt när man hoppar upp på en annan häst.
 
Men ni ska vi fira min äldsta brusha som fyller 21 idag! grattis!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: