Hey

Julia Persson / 17 Januari, 2013 - 17:12 / Allmänt

Hallå på er allihop. Uppdateringen har varit den sämsta jag vet, men jag har faktiskt inte hunnit tänka på vad jag ska skriva här. Det har varit mycket med Ninja nu, och jag har velat lägga fokus på henne, så att hon mår bra och trivs. Det verkar jag ha lyckats med och hon är pigg & glad. Jag har ridit ett markpass för Sofia samt hoppträning igår som har gått bra. Jag håller på att rida in mig på henne och känna hennes rytm och språng. Hon är en helt annan häst om man gämför med Nässlan. Ninja är mycket mjukare och lättare i munnen och har mer framåtbjudning på hinder. Men Nässlan kände jag ju såklart så detta är ju en aning svåre ändå. Hon är super uttåtriktad och social, hur snäll som helst i hanteringen och finner sig i det mesta. Imorgon ska vi fixa till klippningen lite så att den blir lite snyggare. På Lördag är det P&J hos Hamilton Horse så där tar jag 80 & 90 cm, bara för att testa på henne lite. Sen förhoppningsvis hoppar vi nån avd.b runda i Flyinge den 2 februari. Ska bli kul och spännande att få jobba med denna hästen och vi får hoppas att hon blir min! 
 
Nu ska jag strax ut till stallet och promenera Ninja i en halvtimme ungefär så hon får komma ut och se sig omkring lite. 
Tycker denna bilden är grymt charmig ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: