I wanna be your favorite hello and your hardest goodbye

Julia Persson / 31 Januari, 2013 - 00:43 / Allmänt

 hello everyone. är fortfarande sjuk så inspon är kanske innte på topp precis. Men åkte och hopptränade Ninjan för Sofia innan ikväll, och fin var hon! Vi tränade på att stärka dom i lite övningar där dom skulle hoppa en serie med 3 räcken och 3 galoppsprång mellan varje. Det var superbra för Ninja då hon gärna blir het o springig när man ska hoppa. Sen hoppade vi en bra bana där man fick jobba på att vara lätt i sadeln och inte dunsa ner. Det är dock ganska svårt för mig då den sadeln Ninja har nu är för stor för mig och jag hamnar mycket i stolsits i den. Men sen när de tar tillbaka den så köper vi en ny, som passar bättre. Stigbyglarna är underbara dock, så dem kommer jag sakna...men ska köpa ett par likadana så jag överlever väl  ;)
 
Imorgon kommer vi iallafall försöka boka en besiktning så då hoppas vi att hon snart är 100 % min <3
Då kommer jag stå som ögare till 2 underbara Nässlehult hästar <3
 
 
natural
Postat av: felle

vilken kamera är det? <3

riktigt bra blogg!!!! krya

Svar: Canon eos 600 D <3tack <3
Julia Persson

2013-01-31 @ 15:51:11
Postat av: Magnus

Vill du komma hem till mig ikväll.
Ring mig när du har tid!

2013-02-01 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: