Skulle kommit upp I förrgår

Julia Persson / 17 Januari, 2013 - 06:36 / Allmänt

Äntligen så är vi hemma, har fixat mysigt till Ninja i nya stallet, massa halm och gossetäcke på. Helgen har verkligen varit superkul och mysig, Ninja har varit grymt duktig hela tiden! Jag undrar om det är detta som kallas kärlek vid första ögonkastet för det var verkligen så, att när jag klev in genom dörren i Bollebygd och såg henne så blev jag kär. Det kändes superbra när jag red och denna hästen har ett så fantastiskt temperament. Hon är supersnäll och är väldigt nyfiken på allt som händer. Hon är positiv och vill göra sitt bästa. Så länge hästen har det så finns det inga gränser enligt mig. Jag tror detta kommer bli jättebra, och jag hoppas vi får roligt. Kanske hon stannar hos mig länge? :D hoppas det iaf :)

Postat av: minea

varför har hästen inget hår på kroppen ? det är ju synd om den !

2013-01-17 @ 17:19:20
Postat av: Anonym

Hästar är frukt, frukt fryser inte.. precis.

2013-01-18 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: