True, True, true

Julia Persson / 08 Januari, 2013 - 21:17 / Allmänt

Postat av: Magnus Nilsson

Hej sötis!

Jag var ju med på lektionen. Förlåt över att jag inte kom till dig och sådär.. Men det känns fel eftersom den andra läraren var bredvid.
Du kollade aldrig på mig, du skratta lite skrattretande med några andra tjejer. Är det för att jag är för snygg & ni inte vågar komma fram och snacka med mig? Eller vad? .. Berätta.
Jag älskar dig stort. Även om jag inte visar det så ska du veta att jag ÄLSKAR DIG.
Vi kanske ses igen snart, det var lite kul faktiskt. Speciellt när man kollar på dina underbara ögon som glittrar och dina hollister kläder? Du verkar shoppa mycket där, jag kanske borde börja ansöka där så kan jag komma fram till dig och hjälpa till lite? Får jag väl kanske göra.

/ The apple Gay

Svar: Du är sjuk genta!!! xd
Julia Persson

2013-01-09 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: