Babes

Julia Persson / 08 Juli, 2013 - 23:00 / Allmänt

Hello på er få läsare som faktiskt kollar in här dag in o dag ut med denna apdåliga uppdateringen (Hej mamma). 
Jag har fullt upp med att hänga på stranden eller vid poolen att jag knappt hinner tänka på bloggen hehe....Kanske är jag för upptagen med att spana på guyys? Who knows...;)
Nu för en stund sedan vart jag och red min sötaste ponnyskrutt i paddocken.n. Hon var superfin och glad. Vi tog några skutt över ett lågt kryss bara för att känna av lite.
Men hon har blivit lite tjock, så kondisen är inte den bästa. Synd att vi inte skulle åka till Dagstorp derbyt detta året. Ville verkligen det så galet mycket. Har faktiskt aldrig varit på meeting förr. Skit :( 
Men ah så är det. Bara att acceptera. Så här får ni iallafall min veckoplanering: 
 
 
Tisdag: Möter upp Clara och Hanna & drar in till Lund, sen vidare mot poolen, och Sooola :D Tälta på kvällen. 
 
Onsdag: Falsterbo hela dagen och sen hoppträning på kvällen. 
 
Torsdag: Inget speciellt planerat. Men SKA ta mig tid att gå och träna + rida ut Ninja en långrunda. Tro det blir en dag själv faktiskt. 
 
Fredag: Falsterbo med mami & papi. Nations cup o hela grejen. Efter det är man väl dödstrött, så inget mer planerat. 
 
Lördag: Gymma, sen antagligen stranden eller liknande. 
 
Söndag: Exakt vad jag vill! 
 
 
NU ska jag ta och sätta i ricinoljan i mitt hår och ta hand om mig själv en stund. Städa undan lite kläder från golvet med. Sitter fortafarande i ridkläder....ajja bajja
 
 
 
 
Miss ya friendos
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: