I wanna go on a trip

Julia Persson / 10 Juli, 2013 - 21:01 / Allmänt

Åh ni fattar inte hur mycket jag vill utomlands just nu.. ALLA mina kompisar ska göra något i sommar. Alla ska inte utomlands men iallafall göra något. Utom jag. Jag som verkligen älskar att resa..
Så här sitter jag och bölar medans jag kollar på alla brundbrända människors semsterbilder och lyssnar på hollisters spellista på Spotify. Deppigt va?? :)
Har verkligen inget kul att se fram emot whatsoever. Jag gillar att ha saker framför mig och kunna kolla framåt när man får en liten deppdag.
Just nu är det bara grå rörig massa framför mig. Inte blir det bättre heller när jag har fått tillbaka min magkatarr igen.. Mår konstanst illa och har kramper i magen. Usch?! Jag hatar att må illa...
Aja, nu ska jag sluta med mitt klagande och fortsätta kolla på strandbilder från Californien.. med detta i öronen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Julia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: