Twenty random things

Julia Persson / 25 Juli, 2013 - 22:42 / Allmänt

Bloggtorka som är ungefär lika torr som gräsmattorna runtom i Skåne pågår just nu på denna blogg, så därför blir detta inlägget en go klassiker ;)
Har du nån idé om vad jag kan skriva här? Kommentera isåfall!
 
1. Jag kommer troligtvis åka till USA nästa år. "själv"
 
2. Jag älskar att shoppa höstkläder!
 
3. Jag har fått dille på skor! Man kan inte få för många!
 
4. Ninja är det finaste jag äger. 
 
5. Jag älskar att läsa. hittar jag en bra bok läser jag ut den med en gång.
 
6. Jag är bra på att locka hår. 
 
7. Jag ska gå på en mattekurs om några veckor. Deprimerande men jag har E i matte. 
 
8. Jag tycker majs är grymt äckligt!
 
9. Jag älskar att sjunga. 
 
10. Jag kollar hästnet nästan varje dag, även fast jag inte ska köpa häst. 
 
11. Jag älksar att shoppa hästtäcken. Något av det roligaste som finns!
 
12. Jag köpte ett par militärgröna Palladium idag. Modellen är "baggy". Höstskorna helt klart!
 
13. Jag har A i 4 ämnen. Engelska, Spanska, Historia och Geografi. 
 
14. Jag har 16 st Hollisterpåsar på min dörr. Killen på påsen är ju för snygg för att slänga!
 
15. Jag tycker Anna Scarpati gör de snyggaste schabraken i hela världen. 
 
16. Jag läser gärna böcker på engelska. Förstår allt. 
 
17. Jag städar ALLTID mitt rum. Kan inte sova om det är stökigt. En ganska bra egenskap faktiskt. 
 
18. Jag är totalt kär i min hoppsadel från Amerigo! Den skönaste sadel du kan hitta. Opertion dressyrsadel pågår.
 
19. Jag har 2 par ridbyxor från Animo. Rosa och vita. En tävlingskavaj med. Skönaste ridkläderna all times!
 
20. Ninja har precis trampat av sig en sko. Skit. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: