10 things u don´t know

Julia Persson / 12 Juni, 2013 - 21:29 / Allmänt

1. Jag dricker inte läsk.
 
2. Jag har nästan alltid mitt hår uppsatt i en tofs.
 
3. Jag kan inte sova om jag inte har städat rum. 
 
4. Jag har 15 Hollister-påsar hängandes på min dörr. Vet ej varför. 
 
5. Jag totalt avgudar min Amerigo-sadel! 
 
6. Jag äger över 20 par Kingsland-strumpor. 90 % av dom har hål vid stortån. Varför händer alltid det?
 
7. Jag ÄLSKAR solen. Kan sola i hur många timmar som helst. 
 
8. Jag brukar sova själv i vår hängmatta när det är varma sommarnätter. Jag är aldrig rädd för att sova där, trots att jag ibland inte ens kan sova på mitt rum utan att ha nån lampa tänd. Knäppt.
 
9. Jag älskar froyo.
 
10. Min iPhone 5 är min käraste ägodel, never without u.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: