Dressyr är nog inte riktigt min grej...

Julia Persson / 29 Juni, 2013 - 20:47 / Allmänt

 Men iallafall så min lilla knasbollhäst inne i boxen och myser med lite hö. Nytvättad, flätad och glansad från topp till tå inför tävlingen imorgon. Kan man inte vinna så kan iallafall se bäst ut. Det är väl typ mitt motto typ, haha.
Tyvärr är jag värdelös på att knoppa, så bösta Hanna kommer och hjälper mig. Måste verkligen träna på det...Usch.
 
Jag tänkte precis på en sak förresten. Jag är verkligen precis som min farmor. Skitsamma om något är superobekvämt, eller opraktiskt. Är det snyggt så är det skitsamma om man måste plågas igenom vad man nu ska göra.
Goa farmor ;)
Hon kommer förresten och hejar på mig imorgon med min faster! De har varit med på typ 3 tävlingar, och jag har varit nolla rätt igenom de dagarna! De verkar som om dom har någon slags magiskt kraft över sig, rider alltid bra när de är och kollar. Får väl anställa dom som tävlingsmaskotar eller något :)
Men nu är jag supertrött så ska väl kolla på någon film eller nåt sånt innan jag går upp på mitt rum och däckar. Måste ju ha hjärnan online imorgon.
 
 
Saknar världens goaste ponny. Tack vare henne så har jag lärt mig så pass mycket som jag gjort. Får åka och hälsa på nån dag!
bebo<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: