Duktigt!

Julia Persson / 06 Juni, 2013 - 21:40 /

Känner mig duktig idag haha. Jag och pappa stack till Skrylle i morse och sprang en runda på 6 km. Gick faktiskt bra och jag vann över honom på spurten! Woop! Sen resten av dagen har jag typ chillat, och såklart solat. Vi har underbart väder så jag passade på att ta en massa nya bilder, lite nytt till designen också. Kommer bli bra! Sedan var
det dags att pallra iväg sig till stallet för Sofiaträning. Gick superbra! Galoppen satt verkligen jättefint! Vi kunde galoppera på små/stora volter utan nästan några skutt alls! Och den förvända galoppen sitter som vanligt som en smäck. Ninja har otroligt lätt för det! Eftersom det är ungefär 200 grader i luften så blev hon såklart jättesvettig så vi fick duscha lite. Vi schamponerade o allt, och hon var superduktig som vanligt! Jag kunde bara hänga grimskaftet över halsen på henne så stod hon helt still! Hon tycker det är supermysigt att bli masserad och tvättad i pälsen. Sån tur jag har som har hittat min drömponny! Verklige. Värdens bästa lilla ponny. ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: