Right here

Julia Persson / 12 Juni, 2013 - 21:21 / Allmänt

1 dag kvar nu....ska verkligen bli så fruktansvärt skönt med sommarlov. Varit riktigt skoltrött nu den sista månaden, o äntligen blir det lite "semester".
Dock ska jag inte göra ett skit denna sommaren, men det är en annan sak. Hoppas verkligen det blir fint väder o inte bara regna hela tiden. Svensk sommar, haha. 
Hoppas Justins nya låtar kommer ut nångång också, så jag har nått nytt att lyssna sönder. Men på Fredag kör vi party med världens bästa vänner all night.
Ska blir riktigt roligt!
Trivs verkligen med de vänner jag har nu. Inte så många, utan färre som jag litar på. <3
 
När slutar ni? eller har ni redan slutat? Let me know! 
 
 
 
 
 
Postat av: Jennie

trevlig sommar och må väl!

2013-06-15 @ 21:46:02
URL: http://tvahimlarpavarandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: