riktigt bra!

Julia Persson / 09 Juni, 2013 - 22:52 / Allmänt

Det gick riktigt bra när jag trimmade Ninja på gräset idag! Hon trivs verkligen super där ute och börjar bli riktigt biff nu! Hon bär sig MYCKET bättre nu än vad hon gjorde för en månad sen och börjar få mer muskler överlag. Känns sjukt bra att all träning och tid vi lagt ner nu äntligen lönar sig och förhoppningsvis kommer vi kunna starta Lb avd.A nu i sommar :D Dessutom har jag ju ett par sprillans nya ridbralls att glänsa runt i. Världes skönaste, lovar !
Bättre bilder på dem kommer när jag fixar lite tid, nån gång i veckan förhoppningsvis. har riktigt mycket att göra i veckan. 
 
Litet schema:
 
Måndag: 1 Mil i skrylle, Emporia med Emma. 
 
Tisdag: Jogga Ninja på gräset, gym
 
Onsdag: Hoppträning, gym
 
Torsdag: Skolavslutning! Häng med friends, dressyrtr
 
Fredag: Födelsedagsfest för mig med vänner, Ninja, galopparbete på gräset. 
 
Lördag: Släktkalas för mig, Ninja skrittas ut.
 
Söndag: Hopptävling i Frosta. Lc. avd a, Lc+5 avd.b
 
Riktigt härlig vecka! Love sommar och ingen skola haha ;D 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: