14 onödiga saker att veta om mig

Julia Persson / 05 Mars, 2013 - 22:18 / Allmänt

1. Jag har ALDRIG något att ta på mig. Står alltid i en evighet och rotar bland kläderna på morgonen och är aldrig nöjd när jag går ut genom dörren. 
 
2. Jag ÄÄLSKAR att shoppa. 
 
3. Jag älskar hoppglada och pigga ponnys.
 
4. Jag hatar verklien mitt hår. 
 
5. Jag måste verkligen köpa nya träningskläder. Skäms fan på gymmet.
 
6. Jag är riktigt dålig på matte och No. 
 
7. Jag älskar att prata engelska. Har alltid drömt om att bo i USA.
 
8. Älskar Hollister.
 
9. Jag är verkligen besatt av väder. Ifall det regnar och är mulet länge, blir jag typ deprimerad. Så nu när det är sol, gläääädje!
 
10. Mina favoritmärken inom ridsporten är Kingsland, Anna Scarpati och Animo. 
 
11. Jag har kollat på ALLA världscupdeltävlingar i hoppning, direktsänt på Svt Play i 2 år nu. 
 
12. Jag älskar att sminka mig, och andra. Även fixa ANDRAS hår. 
 
13. Jag kan verkligen inte leva utan min iPhone. Den är mitt liv typ.
 
14. Jag älskar att fota, men tycker själv att jag alltid ser skitful ut på bild.
 
 
Postat av: Genta

Du har verkligen glömt en grej, att du hatar sungam. puuuss

2013-03-05 @ 22:25:21
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: