Helgen

Julia Persson / 23 Mars, 2013 - 18:57 / Allmänt

Åååh, helgen har verkligen vart UNDERBAR! Mina bästa vänner, finaste boyfriend, en massa skratt och en sjukt  good time gjorde dagen igår och idag så sjukt perfekt. Jag har verkligen dom bästa vännerna man kan ha. NI anar inte hur mycket ni betyder för mig. Kommer bli så bra detta lovet asså. Mitt "mål" är att släppa lite på mitt "kontrollbehov", vara lite spontan och ha roligt! Så nu jävlar, akta er, hahah! Nä men, jag har varit alldeles för spänd och stel nu ett tag, så det är dax att släppa loss! 
Ninja är ju fortfarande jättesnorig så hon skrittas ju nästan bara, lite trav. Vilket betyder att LB debuten såklart ställs in. Tråkigt, men ponnyns bästa är ju no1. Nytt gossetäcke fick hon igår som verkligen var superdupermysigt! Fin krage o allt, yum <3
Imorgon blir det stalldag, vi har jouren hela dagen...woop woop, upp kl 7. Taggaaaad till 1000. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: