Landar, typ

Julia Persson / 29 Mars, 2013 - 14:11 / Allmänt

Gud va detta lovet gått undan. Haft en miljard saker att göra hela tiden, men jag gillar det. Gillar att man har saker att glr och inte bara slappa med datorn i sängen hela tiden. Även fast det kan vara ganska nice ibland. 
Har verkligen försökt lägga tiden på mina vänner nu när Ninja bara får promemeras. plutt hästen. 
Har haft a great time, många sleepovers, myskvällar och shoppingdagar. Puss på er allihopa! 
Nu ör det ju påsk så framöver är jag ju borta en del hos släktingar osv. Men det är väl mysigt på sitt sätt det också. 
Just nu är jag med Clara och vi väntar på att bf o hans kompis ska komma hit till mig. Dom skyndar ju inte sig överdrivet mycket...
senare ikväll ska jag hänga lite med Jojo eftersom hon inte ville iväg på nån tråkig middag..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: