LONG TIME AGO

Julia Persson / 11 Mars, 2013 - 22:27 / Allmänt

Länge sen? Jao, sjukt länge sen jag loggade in här på datorn och skrev ett riktigt inlägg. Har haft sjukt mycket att göra och verkligen inte hunnit tänka så mycket på bloggen.
Vilket jag tycker är sjukt tråkigt, eftersom jag vill blogga! Jag gillar att blogga och vill inte att det blir ett måste. Måste dessutom försöka fixa till en ny design, eftersom denna är lite gammal nu. Ny ponny och allt..
Men funderar på en enkel animerad? Asså som bytar lite bilder. 
 
Tänker  göra en ganska stor förändring här. Skriva mer ordentliga inlägg direkt från hjärtat. Så därför kommer jag göra ett nytt inlägg med en BRA, ordentlig presentation där ni får lära känna mig på riktigt.
Vill få in mig själv mer i bloggen, för just nu känns det som om jag skriver om någon annan. Som jag färsöker vara. 
Så mer personlighet kommer det bjudas på. Så snälla, snälla kommentera vad ni saknar. För jag vill driva en bra ordentlig blogg, med intressanta inlägg. Inte bara vad jag gör 24/7 utan lite tankar kring saker och ting. 
 
Så nu exakt efter jag klickat på publicera så ska jag sätta mig ner ordentligt i soffan. Andas och skriva en bra presentation. Kommer kanske inte upp idag. Eller imon. Men när jag känner mig redo för the big change här så kommer den. 
 
Men innan ni klickar ner sidan, VAD VILL NI LÄSA MER OM? BILDER? TRÄNING? HÄSTAR? MODE? SKRIV ALLT NI KOMMER PÅ! 
 
 
 

C ya
 
 
 
My life and I wanna give it all to you.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: