R.I.P - All respect to u

Julia Persson / 12 Mars, 2013 - 22:13 / Allmänt

I morse när jag vaknade så såg jag med en gång på insta och fb om händelsen med tjejen på endast 13 år som tog livet av sig. Jag tycker det är fruktansvärt förjävligt rentutsagt att det ska gå SÅHÄR långt med nätmobbning. Jag hoppas verkligen att de människorna som var elaka känner sig förjävliga resten av livet och aldrig mer upplever lycka. right from my heart. VARFÖR exixterar detta år 2013? tycker ni inte vi ska veta bättre än såhär? 
Detta är fan inte ok någonstans. Jag hoppas verkligen att Linn får ro och att hon slipper mobbarna. 
Nä fyfan att detta existerar alltså. Usch.
 
Vila i frid Linn, all respect to you.
 
Postat av: Genta

Riktigt sjukt, fyfan.

Svar: mmm
Julia Persson

2013-03-12 @ 22:23:55
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: