sleepover

Julia Persson / 25 Mars, 2013 - 23:03 / Allmänt

Haft en sjukt nice dag med Hanna på Emporia idag. Shoppade ett par Jeans på Hollister som jag gillar supermycket! Kommer fot dom imorgon så ni får se. Imorgon drar Hanna och jag nog in till Emporia igen och fortsätter vår "lilla" shoppingtrip. 
Mamma har fixat till Ninja idag så jag fick ledigt från det idag. Lyx! 
Vi stack även och gymmade (eller jag gjorde det) innan vi gick en mysig långrunda med mycket snack om allt mellan himmel och jord. 
 
NU är jag feeeeettt trött, så vi kollar väl på nån film innan vi däckar. Puss haj
 
Postat av: StefaniStepanovic

Härlig blogg!❤ Kolla gärna in på min blogg. (Glöm inte lämna en kommentar efter dig)

2013-03-26 @ 10:00:39
URL: http://www.nattstad.se/stefani.stepanovic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: