Tävling!

Julia Persson / 25 Mars, 2013 - 00:06 / Allmänt

Ta chansen och vinn en valfri klocka för 299:- från stilrenaklockor.se! 
 
Det enda du behöver göra är att: 
 
1. Klicka på "gillaknappen" under produkten du vill vinna på deras hemsida (www.stilrenaklockor.se
2. Gilla deras fb sida HÄR
3. Dela tävlingen på din blogg/facebook. Du kan självklart vara med även om du inte har något av dem. 
4. Skriv en kommentar om varför just du skulle vilja vinna, samt mailadress. 
 
 
Tack till stilrenaklockor.se!
Postat av: teamnr.blogg.se

hejsan jätte fin blogg:)
kika gärna in på min och min väns ny startade blogg
och kanske släng in en kommentar http://teamnr.blogg.se/

2013-03-25 @ 08:27:56
URL: http://teamnr.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag skulle jättegärna vilja vinna en klocka från stilrenaklockor.se!
Jag tycker att klockorna är sjukt fräscha och fina och jag skulle mer än gärna vilja gå runt med en sån klocka i vår passar till allt!
Riktigt snygg!
Har likat och delat tävlingen på min blogg!
Hoppas jag har en chans!
Tack!
Min mailadress är: [email protected]
Super fin blogg btw! :)
Kram

2013-03-25 @ 11:57:32
URL: http://www.feliciasliv.devote.se
Postat av: Joujou!

Jag tycker att jag ska vinna för att jag har ingen svart klocka och min andra klocka är helt repig. Och en ny klocka kostar ganska mycket. Skulle vara jättekul om jag vann!! <3 :)

2013-03-25 @ 13:58:17
Postat av: Olivia

Jag skulle jätte gärna vunnit en klocka för att det är jätte fint till alla outfits och jag skulle värkligen använt klockan om jag hade vunnit. Och så har jag aldrig vunnit en bloggtävling så skulle blivit jätte glad om jag hade vunnit kram / Olivia Magnusson :)

mailadress: [email protected]

2013-03-25 @ 16:16:31
URL: http://www.nattstad.se/sisters
Postat av: Anonym

Jag skulle jätte gärna vela vinna för klockorna var sjukt snygga och jag har ingen. Hade även varit sjukt kul att vinna en blogg tävling, för det är inte så ofta man gör det. Jag vill sjukt gärna vinna en klocka // nora

[email protected]

2013-03-25 @ 16:21:57
Postat av: Linnea

Jag skulle vilja vinna, för jag hade en klocka som jag använde jättemycket innan, men som har gått isönder, så nu har jag ingen klocka. Så de hade varit jätteroligt om jag vann / Linnea

2013-03-25 @ 22:16:45
Postat av: Clara

Jag skulle vilja vinna en klocka för att jag har ingen klocka och skulle gärna vilja ha en snygg som första. Jag tycker att klockor är skitsnyggt och bra att ha.

2013-03-26 @ 09:22:28
Postat av: Denise Friberg

Hej! Jag skulle verkligen vilja ha en klocka för att enkelt kunna se vad klockan är i skolan och det är otroligt snyggt enligt mig :) dessutom tappade jag bort min förra som jag saknar så mycket och har inte hittat någon ny som faller mig i smaken ;) skulle bli super glad om jag vann! :)

2013-03-26 @ 19:29:42
Postat av: Elin Salmi

Hej jag har aldrig haft en klocka som jag tyckt om och denna som jag hitta nu var jätte fin och skulle använda den varje dag och passar till alla outfits och jag har aldrig vunnit en blogg tävling så hade blivit jätte glad /Elin

2013-03-27 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: