Who am I?

Julia Persson / 11 Mars, 2013 - 23:12 / Allmänt

Ja vem är jag? Tjejen som sitter här varje dag och skriver om allt o inget. 
 
Ja, jag kan ju börja med att berätta att jag heter Julia Anna Louise Persson Thulin och är en framåt och glad tjaj från skåne. Jag bor ungefär mellan Malmö och Lund i en liten "by" som heter Staffanstorp. Jag är den 7 maj 14 år gammal. Blir dock väligt ofta tagen för att vara äldre. Jag äger en ponny som heter Nässlehults Ninja, min lilla prinsessa. Hon är ett framåt och översoicalt d-ponny sto på 6 år, som tycker liiiite mycket om att hoppa. Fast det gör jag iofs också. Hon är väldigt positiv och glad och är härlig att ha o göra med alltid. Jag har endast ägt henne i ungefär 2 månader. 
Vi har hunnit starta i ett par tävlingar på 90, 95 cm med mycket bra resultat. Hon är min stjärna tror det kommer bli sjukt bra om nåt år. Verkligen. 
 
Men tillbaka till mig. Jag bor med min mamma, pappa min ena storebror, och min halvror har flyttat hemifrån. Jag har även en liten finsk lapphund som heter Lakko. 
 
Ja, nu vet ni den mesta tråkiga infon om mig. 
 
Min dröm har alltid varit att få flytta utomlands, till USA. Få prata engelska naturligt och jobba med mode. Modell har ju såklart alltid varit drömmen, men jag har inte riktigt de rätta verktygen till det tyvärr. 
Men såklart har jag ju hästarna. Att få lyckas inom ridsporten är ju svårt. Men såklart, en dröm det med. 
Det jag är mest intresserad av är hästarna (såklart), mode, kompisar, musik och min pojkvän. 
Jag älskar verkligen kläder, skor och msycken, o hade jag haft alla pengar i världen, hade nog inte alla mina kläder fått plats i ett enda hus. Så kläder och mode kommer ni definivtift få ta del av här på bloggen. 
 
Fota är också ett litet hemligt intresse jag gärna sysslar med. Jag gillar att fota min kompisar och djur, men tyvärr tycker jag inte jag blir speciellt snygg på bild. 
Men det hoppas jag ändra på. 
Jag går även på gym på fritiden och trivs super. Älskar verkligen danspassen jag går ett par gånger i veckan. 
 
det var väl kanske den viktigaste infon om mig...Mer kommer ni få läsa här i bloggen om vad jag gör på dagarna, tänker och känner. STAY TUNED!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: