Friday!

Julia Persson / 24 Maj, 2013 - 20:30 / Allmänt

Blir en allmänt tråkig kväll för min del, eftersom jag varit igång all day och är grymt trött. Skulle egentligen vilja hänge med några kompisar idag men tror inte jag är något vidare sällskap tyvärr.. :/ Men hänger lite här hemma on my own och chillar. 
Tänkte kolla på någon film eller något, sen väntar sängen eftersom det är tävling i Vellinge imorgon. Hoppar somsagt en Lc (fanns ingen +5) avd A/A:O med totalfel och en regional Lb avd b. Sen skuttar jag en LB på Söndag hemma på klubben också. Får se om det blir Avd.A eller B beronde på om jag är felfri imorgon eller ikke. Men taggad är jag! Vellinge har dessutom en av de finaste gräsbanorna så det ska bli skoj! Hoppas Ninja är taggad hon med... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: