Hej på er.

Julia Persson / 21 Maj, 2013 - 21:29 / Allmänt

Hej allihop. Jag ville bara be så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande denna veckan.
Men jag kände att nu när det var så fint väder så hängde jag hellre med kompisar och hittade på roliga saker, än att sitta fastklistrad framför datorn.
 
Men jag ska ta tag i det, och mejla Anna om bloggdesignen igen. Vill få en ny fräsch sommardesign, med en aning uppdateringar och så. Hoppas den kommer bli fin.  Men ska jag vara ärlig har jag inte mycket att skriva om. Men jag kan väl dra resten av veckan för er:
 
Onsdag: Hoppträning, Spanskaglosor
 
Torsdag: Sofiaträning, Gymmet med Johanna
 
Fredag: Ninja ska joggas, kort skoldag. Tvätta henne, och göra igordning henne. Putsa sadel + träns och rengöra benskydd. Även plocka fram tävlingsoutfiten för helgen.
 
Lördag: Hopptävling i Vellinge. Gräsbana. LC avd. A och LB Avd.b
 
Söndag: Hopptävling på klubben. LB
 
Så, där har ni veckans planering. Det skall nog bli bra. Det närmar ju sig skolavslutning nu så allting känns mycket bättre. Beställde förresten en ny klänning från Nelly.com idag. Hoppas verkligen den sitter bra nu då!
 
Pusshaj
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: