Hoppträning

Julia Persson / 15 Maj, 2013 - 21:18 /

Himla lärorik hoppträning idag. Duktig liten ponny som kämpar på bra även fast det är svårt. Diskuterat mycket med Sofia och frågat 1 miljon frågor.
Känner verkligen att jag lär mig massor varje träning. Vi ska prova lite olika saker och se om hon blir bättre i munnen, så vi kan jobba på galoppen. Men är väldigt nöjd över träningen ändå. Det är ju just det. Träning.
Dessutom fick jag ett ryck efter att jag kylt Ninjas ben och svampat henne, att rensa hela skåpet i stallet. Tog ut och sopade hela, plus slängde en massa skit. Blev bra faktiskt!

Kände mig lite duktig, så nu belönar jag mig själv, men PLL och en Jordgubbs-Yollibox. Myspys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: