Lite info

Julia Persson / 27 Maj, 2013 - 21:49 / Allmänt

Sry för den seriöst asdåliga uppdateringen här...Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om eller säga till er...Händer lixom inte supermycket nu precis innan skolavslutningen. Allt rullar på i sin vanliga takt typ..Ninja, skolan, kompisar. Man hänger mest runt, är ute och snackar med någon kompis eller är och tränar. Så vet INTE vad jag ska skriva. Vill ni få läsare som fortfarande håller er kvar här läsa om träning, mode, hästar, vardag eller vad vill ni? Jag vet iallafall inte. Men tills jag hittat ny inspo så skriver jag lite vad som händer och vad jag hittar på om det är ok..
Lite tävlingar ska jag försöka få upp till er. Lite action typ. Och när jag får min nya klänning, kommer det bilder och en ny design. Bra va? Lite nystart o så. Har haft min grymt fina design jag fick av Josefine (fantasias.blogg.se) rätt länge, fel häst o allt på headern. Men det fixar vi ellerhur? Denna gången kommer designen vara gjord av Annaform.se och liite mer stilren. Vi kommer nog fixa ihop nåt bra tror jag ;) 
 
Sålänge får ni nöja er med ett par fina bilder som Isabella tog tidigare idag. Tack!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: