sleepy mode on

Julia Persson / 04 Maj, 2013 - 21:57 /

Vart ute heeeela dagen på stallet och fixat massa, duschat o ridit Ninja, bytt underlag i hennes box och smörjt alla saker. Sen nu på kvällen träffade jag ett par kompisar på Bonna. Jag är verkligen jättetrött nu, så jag ska nog kolla på ett avsnitt av PLL sen sova. Red Ninja på gräsplanen idag också, för att få in känslan lite till imorgon, och hon kändes superfräsch. Pigg o glad och ganska snäll i munnen. På måndag kommer tandläkaren och kollar hennes tänder iallafall, om det skulle va några problem. Förresten har jag nog köpt en av världens snällaste hästar. Hon stod HELT stilla idag när vi duschade och schamponerade henne. Man kunde spola henne med vattenslangen överallt utan att hon brydde sig det minsta. Hjärtegull! Man glömmer nästan att hon bara är 6 år..


Ha en go lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: