Summer 2013

Julia Persson / 11 Maj, 2013 - 22:30 / Allmänt

Ååååh, vill ha sommar nu..
Vill åka utomlands, galet långt från Sverige, till varma stränder, och där det finns palmer. Långa härliga, lediga kvällar. Men näe. NU bor vi ju i äckelskitsverige, där det aldrig kan bli fint väder. Det är fint, (äckelvarmt&kvavt) i typ 3 dagar. Sen är det mulet och blåsigt resten av året.
Välkommen till blekfisarnas land typ. 
Jag vill bli bruuun jö..Och nej jag tänker inte riskera att få hudcancer och stänga in mig i en klaustrofobisk låda, i ett läskigt ljus för att bli brun. Tack fast nejtack typ. Jag vill bort härifrån!!! Typ, USA. Har aldrig varit där, och drömmen är ju just det. Att få åka dit och bara ha sett det. Eller kanske Australien? Fast kanske inte. Lite för många spindlar, tyvärr ;)
 
Nä, men ett skittkonstigt, deppigt inlägg från min sida idag. Vill ha värme nu!!! 
 
 
Jag tror verkligen man kan bli deprimerad av vädret...
 
 
 
 
ELLER?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: