Tänker efter lite

Julia Persson / 10 Maj, 2013 - 23:30 / Allmänt

Efter mycket om & men så bestämde jag mig från att avstå dressyrtävlingen på Söndag. Vi har klyddat så mycket med bett och tanläkare nu den senaste tiden att jag tycker hon ska få en ärlig chans att prestera på topp. Så istället ger vi allt i LBn imorgon och så har vi en mysdag på Söndag.
Lång skrittrunda, ordentlig mysryktning, och städning bland alla saker i stallet.
Ninja förtjänar att bli ompysslad, och så får hon lite vila och lugn o ro. Jag skiter i hur mycket rosetter vi hinner ta eller hur högt vi kan hoppa, jag har henne för att utbilda henne till en fin tävlingsponny som ska hålla i mååånga år till.
Vi tar det lilla lugna. Ingen mening med att stressa på en ungponny med alldeles för mycket stohej, och åkandes hit o dit.
Så let´s take a chill pill, och myser istället. Kan vara helt ok det med :) MEN IMORGON KÖÖR VI! En klass, all in! 
 
 
 
*ögongodis*
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: