Tröttis

Julia Persson / 01 Maj, 2013 - 14:47 / Allmänt

Känns som om detta börjar bli min standardrubrik? Är ju ALLTID trött, hur mycket jag än sover eller vilar så ör jag endå trött, och när jag har mycket saker att göra och allt sånt, är jag lika trött. Börjar bli riktigt tråkigt faktiskt, att alltid vara trött och uttråkad. Kan vara för att mitt liv är så sjukt ointressant just för tillfället. Samma gamla tråkigt vanor. Dag ut o dag in. Får väl hitta på nåt spännande nån dag:) 
 
Hoppträningen innan idag gick inte alls bra. Vi fick inte till nån bra galopp alls, antingen för snabbt eller för långsamt. Men de sista sprången i en kombination blev faktiskt helt ok. Tror det kommer gå hyfsat på Söndag. Men han inga förväntningar alls, eftersom det var ett tag sedan vi hopptävlade. Nu ska jag iväg till CG o inventera...skitkul. När jag kommer hem blir det simborgarmärket i läxor. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: