Hur ska jag göra?

Julia Persson / 14 November, 2013 - 21:29 / Allmänt

Står i valet och kvalet..
 
Ska jag behålla bloggen och göra ett uppryck eller ge upp och stänga ner sidan..?
Jag älskar att skriva här och tycker om att uttrycka mig själv i text och bild men har svårt att hitta inspiration. Jag vet inte vad ni vill läsa om och vad jag själv vill med bloggen. Driver jag den för mig själv eller bara för att jag hållt på så länge? 
Ska det vara en livvstilsblogg, häst eller mode? Eller allt? Är så jäkla förvirrad på vad jag vill. Är sugen på att ta en massa fina bilder var dag men jag har ju inte så mycket tid på dagarna. Men jag tycker verkligen om att både stå framför kameran och bakom medans andra posar haha. 
Men med tanke på att jag har mycket i skolan, satsar på hästen och samtidigt försöker få tid att träna kommer jag behöva ER hjälp.
EN peppande kommentar då och då är allt som behövs. 
 
Men såklart, driver man bloggen som jag gjort hittintills får man ju ungefär vad man förkänar. Så snälla ni kommentera detta inlägget med tips om vad ni villse eller läsa om! Det bästa hade väl varit en god blanding av sallt o sött, surt och beskt? 
 
Det skulle verkligen betyda SÅ mycket om ni lägger ner några få sekunder på att slänga iväg en kommentar!
 
 
*Hästar och ridsport?
 
*Modetips?
 
*Pepp och självförtroende
 
*Bättre uppdatering? 
 
*Sminktips? 
 
*Träning? 
 
*En mix av allt?
 
Ös kommentarer nu snälla! 
 
 
 
 
Postat av: GARK

Jag tycker att du ska fortsätta att blogga. Du är grym på det du gör och jag tycker att du ska ha kvar bloggen som den är. Asså du ska skriva precis som du gör nu, bilderna är också bra. Eftersom du har en Iphone 5 så blir kvalitèn också jättebra.
Fortsätt med det du gör Julia, för det är du bäst på! <3

Svar: Tack!!❤️
Julia Persson

2013-11-14 @ 21:41:30
Postat av: Anonym <3

Jag tycker inte att du ska lägga ner din blogg av många anledningar t.ex du vet hur man skriva ett inlägg så att folket vill fortsätta läsa om ditt liv, du har även många fina bilder. Men inbland har man inte orken att blogga och det förstår jag man kan säga att privatlivet tar över. Men….
Hold your head up and keep on blogging


Svar: Tack!!
Julia Persson

2013-11-14 @ 21:44:37
Postat av: Genta

Lägg absolut inte ner bloggen. Hur länge har inte du haft "morgondagensstjarnor". Tycker du ska fortsätta så som du gör, hästar, vänner, vardag osv. Läser din blogg varje dag & jag gillar den. Lägg inte ner bloggen! ❤️

Svar: Tack!❤️
Julia Persson

2013-11-14 @ 22:02:02
URL: http://fames.se/genta
Postat av: Hark

Fortsätt blogga! Skriv vad du vill, lite vad du känner för. Har läst din blogg dagligen sen du startade den och vill verkligen inte att du ska ta bort den! Go gurl♡

Svar: Tack!❤️
Julia Persson

2013-11-14 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: