It´s moving time

Julia Persson / 28 November, 2013 - 14:58 / Allmänt

På lördag händer det. Jag eller Ninja ska flytta till ett nytt stall! 
Vi har stått där några somrar innan men nu är det "för allltid". 
Hamilton Horse som det heter ligger i Grevie ca 3 km härifrån. Det är en ganska stor anläggning med nytt ridhus, fina ridvägar och allt man i stort sätt behöver. Jag tror detta kommer ge mig och Ninja nya förutsättningar och en liten nystart. 
Stället jag för nuvarande står på är det egentligen inga konkreta fel på men jag har varit där nu i snart 9 år. 
9 ÅR. Det är en lång tid asså. Så nu känner vi oss redo för de större utmaningarna och är supertaggade. 
Nu är det full satsning som gälle. Ett bra upplägg och bra planerade tävlingar. Nu när vi "bärjar komma upp i klasserna" blir grunderna ännu, ännu viktigare. 
Först blir det att kolla upp Ninja hos tandläkaren och kolla läget där, hon har iallafall inte ont någon annan stans och sadeln ligger bra, så efter tanläkaren blir det uppbyggning.
Muskler ska sättas, konditionen lite bättre. På både ryttare och häst för den delen.
 
Kommer förstås sakna alla fantastiska människor på staffanstorps ridsportförening som jag har känt under så många år nu.. ni är underbara!
 
På lördag ska jag även ta med den bra kameran och fota allt till er. Är så glad för att mina föräldrar ger mig denna chansen. Att följa min drömmar. 
Hoppas ni vill ta del av resan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: