Migrän...

Julia Persson / 28 November, 2013 - 14:15 / Allmänt

Usch.. Fick värsta migränanfallet igår och sov nästan inget på hela natten.. Har bara fått det en gång innan så tycker fortfarande det är läskigt eftersom jag knappt kan se för det flimrar så mycket framför ögonen och huvudet gör då fruktansvärt ont att man tror någon står och bankar en i huvudet. Och som grädden på moset mår man illa..ingen bra combo där asså. Så har varit hemma från skolan och tagit det lungt. 
Var ute på en springtur innan för att jag skulle se om huvudvärken släppte då men det var nog ingen höjdare asså..blev bara värre. 

Men nu tänkte jag dra mig till närmaste dator och skriva inlägget om det jag skrev igår....ingen big deal för ET kanske men för mig är det! 

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: