Saying goodbye

Julia Persson / 17 November, 2013 - 21:57 / Allmänt

Säger hejdå till denna söndagen och hälsar måndagen varmt välkommen! 

Noooot. 

Ska sova nu, är verkligen dödstrött efter 3 dagar fulla med fester, barn, tävlingar och städning! Så nu ligger jag iallafall i min rendbäddade säng på mitt dammfria golv! Yäy! 
Är verkligen supertaggad och inspirerad efter helgens "framgångar" så vill bara åka till stallet typ nu och köra ett trimmpass på Ninja, men tror vi håller på det tills på onsdag. Ninja ska få ta det lungt imorgon och på tisdag så hon är fit for fight i helgen igen! Efter tävlingen i Ängelholm så blir det några veckors tävlingsvila!
Är verkligen jättestolt över det jag och Ninja åstadkommit den senaste tiden och att vi äntligen kan börja utmana varandra på riktigt! Roligt! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: