Your´e all that matters

Julia Persson / 19 November, 2013 - 13:21 / Allmänt

Har nyss skrivit klart en engelskaupssats och är sååå glad att jag slutar om 20 min. Hade inte orkat stanna i skolan till 15.20 som vi annars gör på Tisdagar. Elevens val inställt-lyckaaaa! 
Så hade planerat att spendera tiden innan min läxhjälp med my bestfriend all times Johanna. Vi ska kolla lite på några uppgifter vi har denna veckan och kika på gamla filmer. Åååååh nostalgi <3
 
Är förövrigt hästfri idag så tiden efter mattehjälpen går åt att plugga mer och dra till gymmet. Skulle igentligen gått på Body Combat men är inte helt återställd efter förkyldningen utan kör på lite fösiktigt nu i början. Behöver ju inte chocka kroppen helt haha. 
 
Har även gjort en jobbig No-gruppuppgift med några i sexan och ett åar från min klass idag. Vi skulle komma på en idé om sopsortering osv och hur man gör för att spara så mycket som möjligt. Bidraget skulle sen röstas fram bland alla grupper och skickas in till en tävling. Och gissa.....? VÅRT BIDRAG VANN! Så nu har vi chansen att vinna 5000 kronor eller vad det nu va. Spännande! Denna uppgiften fick till och med att vakna till liv och engagera mig i miljöproblem. Intressant...
 
 
 
My facelook today
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: