New in - makeup

Julia Persson / 30 Oktober, 2013 - 23:15 / Allmänt

Brukar egentligen köpa ALLT mitt smink på The Body Shop, de har bra och prisvärda saker som aldrig gjort mig besviken. Men idag så behövde jag några nya saker och tänkte kolla på lite andra märken och ge det en chans! Dessutom sparade jag ju en slant på att ta lite billigare saker än vanligt. 


Läppstift "Color Riche 377 perfect red" från Lóreal Paris /Kicks ~129 kr

Eyeliner "Colorful eyeliner 10 black" från Isadora / H&M ~99 kr

Foundation "Whipped Creme foundation 75 golden" från Maxfactor/H&M ~119 kr

Kombinerad puder/foundationborste från H&M ~ 59 kr

Lösfransar "Fashion Lashes 116 black" från Ardell/Kicks ~ 69 kr










~Förlåt för de halvtaskiga bilderna men pappa har snott systemkameran så det fick bli mobilbilder~

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: