She says she loves it

Julia Persson / 21 September, 2013 - 12:32 / Allmänt

Hallå :D 
 
Min blogg.se app har inte funkat pga att jag uppdaterat iPhonen till iOS 7, därav urdålig update.
Men nu verkar den funka hyfsat igen så nu är vi back on track! Hanna och jag tog lite bilder igår, så efter hoppträningen slänger jag upp ett par här! 
Tänkte ta med kameran till stallet idag ch få lite nya bilder på mig och Ninja. Det är så fint höstväder ute så mer perfekt kan det inte bli ju :D
Men ska ta en snabb dusch nu och sen hoppa i ridkläderna. Vi hoppas på en bra träning för imorgon är det dags för en LB i Viarp! Vi behöver ju en nolla till för att kvala till Avd A. Men det spelar inte någon jättestpr roll eftersom vi mer satsar mot LA. Att fightas om placeringar i LC-LB är egentligen inget vi satsar på trots att det alltid är kul med placeringar även i lägre klasser. Lc har vi hoppat mest för att få rutin och Ninja ska få känna lite på olika banor. Men 90 känns lite för lätt, så efter allsvenskan blir det slut med det.
 
Ha en bra dag, så hörs vi med bildupdate sen!! Puss
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: