Slut

Julia Persson / 07 September, 2013 - 21:46 / Outfits

Tröttis ligger i sin säng just nu och lyssnar på en podcast efter att ha städat rummet. Riktigt mysigt att ligga där i mörkret med tända ljus och bara lyssna utan att behöva göra något.
Tävlingen gick jättebra idag förresten! Fick en jättebra runda med en bra tid som gav en 3dje-plats. Är supernöjd med den placeringen eftersom motståndet var riktigt hårt! Tjejen som vann hade 5 (!) sekunder bättre tid än jag och tvåan och då red jag ändå de snabbaste vägarna och sitter på en höst med stor galopp. Jag skulle verkligen vilka veta hur hon gjorde! Riktigt bra jobbat, och jag gav henne ett grattis efter. Och jag kände mig så glad efter! Jag vet själv hur glad man blir när man får en komplimang osv, men jag blev nästan ännu gladare när gav en själv! Prova ni också! Vi behöver mer av det på tävlingsbanorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: