Tisdag<3

Julia Persson / 10 September, 2013 - 17:31 / Allmänt

Nyss varit och shoppat lite basgrejer till nya dressyrsadeln och så. Stigläder, 2 schabrak, sadeljord osv. Skitdyrt och grymt tråkigt att handla. Men måste man, så måste man. Ikväll blir det iallafall mer fokus på älskade hoppning.<3
Min tränare ska utomlands så det blev framflyttat en dag. Inte mig emot! Men vi håller tummarna för att det blir en bra träning och att jag rider ordentligt. HÅLL tummarna!!
 
Här har ni tävlingschemat: 
 
Trelleborgs Rf 15/9 allsvenskan hopp
 
Viarps K&R 22/9 Lb hopp
 
Sösdala rf Allsvenskan dressyr
 
Tanken är att kunna rida Lb+5 den 16 nov i Flyinge beroende på hur det funkar på träningar och tävlingar. Men hoppas. Stadiga LA hoppas vi snart på träning. Men hon e ung. Jag e ung. Vi tar det lungt och känner oss fram. Går det inte så backar vi. Punkt slut.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: