Back

Julia Persson / 07 Januari, 2014 - 21:21 / Allmänt

Tjena hallå? Diggar ni bloggningen idag elle?
 
Hahah, verkligen världens sämsta, men inte varit hemma många sekunder idag asså. 
Var först på Emporia vid halv 11 tiden, till ungefär fyra nånting. Sen dirr till konfan och stanna dör i 2 h innan jag hoppade i ridkläder och stack & red Ninja.
Mockade och gjorde maten med, same old, same old.
Nu har jag iallafall landat i sängen i min nyinköpta pyjamas från Bondelid. Supersöta shorts med rutigt mönster och ett marinblått linne. Typ det enda hag trivs att sova i hehe. 
 
Har nyss druckit upp min kvällskopp med te och kanel också och lyssnar på lite musik. Imorgon är det tillbaka till skolan efter ett gött lov. Men usch asså, känner mig inte utvilad 4 shit och är allmänt seg. 1 vecka till pleaaaaaaaase.
Men ah, bara bita ihop och köra hårt innan det helt plötsligt är sommar. Det går fortare än man tror. Kommer träffa ett par nya lärare imorgon med. Svenska, idrott och HK. Bytt svenskalärare 2 ggr innan på högstadiet och idrottslärare 1 gång. Inte så kul när man nyss kommit in i hur de bedömer och ger en uppgifter. INTE kul. Men vad gör man?
Börjar hursomhelst 8.00 imorgon och går till halv 3 nångång. Har senare på eftermiddagen matte med Sofie så jag äntligen får det jobbiga överstökat. Har hur mycket som helst att räkna. 
 
Köpte förresten äntligen nya skridskor idag! Det var verkligen inte igår jag åkte. Men tycker det är SÅ kul, så nu blir det åka av! haha, men faktiskt, jag har tränat konståkning en gång i tiden. Saknar det! Det har verkligen varit en av mina såhär "secret dreams" att typ bli isprinsessa. Men i samband med mitt första hästköp så drunknade den drömmen lite i annat. Men helt klart, den finns fortfarade där och nu är det dags att återuppliva den litegrann haha. Kommer bli roligt! 
 
Så fint det var med snö då! Låg väl kvar i ungefär 1 dag. Nu har det konstant regnat i typ 1,5 månad. uääääk
 
 
 
 
Postat av: Anonym

hulia gusta hest

2014-01-07 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: